SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
OSEBNA IZKAZNICA
NAZIV PODJETJA: MSMV, poslovno svetovanje, d.o.o.
Identifikacijska št. za DDV: SI77980956
Matična številka: 3879615000
Sodni register Ljubljana: 2020/1629
Zavezanec za DDV: DA
NASLOV TRGOVINE: Ulica Bratov Komel 31, 1210 Ljubljana Šentvid
DELOVNI ČAS: vsak dan, 24 ur na dan
TELEFON: 041/376-358
E-NASLOV: info@izstopaj.si
KONTAKTNA OSEBA: ga. Maja Smrekar Volavšek
POMOČ IN INFORMACIJE
Večino odgovorov na vprašanja v zvezi z nakupovanjem na izstopaj.si boste našli na sami spletni strani. V kolikor želene informacije ne najdete, pa smo vam na voljo tudi:
- preko telefona – Maja 041/376-358
- na Facebooku - https://www.facebook.com/izstopaj/
- preko e-pošte – info@zstopaj.si
SPLOŠNI POGOJI
Pogoji poslovanja spletne trgovine www.izstopaj.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Spletna trgovina izstopaj.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
S spletno trgovino www.izstopaj.si (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje MSMV, poslovno svetovanje, d.o.o., Ulica Bratov Komel 31, 1210 Ljubljana Šentvid, matična številka: 3879615000, davčna številka: SI77980956, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«). Ponudnik je zavezanec za plačilo DDV-ja.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine izstopaj.si brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.
Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Ponudnik se zavezuje, da je in bo poslovanje spletne trgovine izstopaj.si v skladu z vso veljavno zakonodajo.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:
- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA IN CENE
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.
DAVČNO POTRJEVANJE RAČUNOV
Podjetje MSMV, poslovno svetovanje, d.o.o. posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31 7. 2015).
POSTOPEK NAKUPA
Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »TOLE BO MOJE« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup s klikom na gumb »POTRDITE NAKUP/NAROČILO«.
Koraki procesa nakupa:
- korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »TOLE BO MOJE«. Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po spolu, tipu oblačila, obutve, starosti, ipd.), poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalca. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na izdelek, kjer je celoten opis izdelka ter njegove karakteristike v zavihkih (npr. blagovna znamka, sestava, velikosti, ipd.). V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb X) oziroma spreminjate količino.
Ko kliknete gumb »TOLE BO MOJE«, se vam prikaže stanje vaše košarice, kjer vidite vsebino in količino izdelkov. Hkrati vas stanje košarice obvesti, ali imate dostavo brezplačno (pri nakupu nad 50€) oziroma kolikšna vrednost vam še manjka do brezplačne dostave po Sloveniji.
Stanje vaše košarice lahko kadarkoli preverite na polju »VREDNOST NAKUPA«, kjer se vam prikaže stanje košarice. Nadaljujete z gumbom »ŽELIM KUPITI«, ki vas pelje na naslednji korak – Pregled košarice.
- korak – Pregled košarice
Ko ste dodali vse želene izdelke v košarico kliknete gumb »ŽELIM KUPITI« in postopek nakupa vas pelje na naslednji korak – pregled vašega izbora ter količine izdelkov. Prosimo vas da pazljivo preverite izbrane izdelke ter njihove velikosti in jih ustrezno popravite v kolikor niste izbrali pravih. To storite s klikom na gumb X na levi strani artikla in potem ponovno izberete artikel in velikost, ter ga s klikom na gumb »TOLE BO MOJE« ponovno dodate v košarico. Hkrati lahko pri artiklu pustite opombo, če jo imate. To naredite tako, da pri artiklu kliknete gumb »VNESI OPOMBO«, vpišete opombo v prostor, ki je temu namenjen, ter, ko končate, kliknete gumb »SHRANI OPOMBO«. Na ta način ste dodali opombo k izdelku.
Ko ste izdelke, njihove velikosti ter količine preverili, nadaljujete nakup z klikom na gumb »NADALJUJ NA PLAČILO«. Postopek vas vodi na naslednji korak – Izbira načina dostave/plačila.
Na tem nivoju vas tudi obvestimo, kolikšen znesek vam še manjka do brezplačne poštnine oziroma, da imate brezplačno dostavo po Sloveniji (brezplačna dostava je pri nakupih nad 50€).
- korak– izbira načina dostave in izbira načina plačila
Pri Izbira načina dostave izberite želeno opcijo dostave tako, da kliknete polje pred izbrano dostavo (GLS, Pošta Slovenije, DPD).
Pri Izbira načina plačila izberite želeno obliko plačila (Plačilo po povzetju, Plačilo po predračunu, Plačilo z Valú Moneto, Plačilo s Pay Pal, Plačilo s plačilno kartico MasterCard, Visa, Maestro).
Na tem nivoju vnesete kodo za popust ali kodo bona v kolikor ju imate. Ko ste vnesli kodo, kliknete »UPORABI KODO«. Sistem sam preračuna višino popusta in ponudi nov znesek za plačilo v vrstici Znesek za plačilo.
Prav tako je pri tem koraku potreben vnos podatkov za dostavo in račun oziroma za prijavo v spletno trgovino, v kolikor ste že registrirani.
Če ste registrirani uporabnik, kliknite ikono »PRIJAVI SE« in vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji.
Neregistrirani uporabniki kliknite ikono »REGISTRIRAJ SE« in izpolnite obrazec Registracija, kjer so vsa polja obvezna za izpolniti. Polje Strinjam se s splošnimi pogoji obvezno potrdite, polje Strinjam se z uporabo podatkov za namen profiliranja/segmentiranja pa potrdite, v kolikor to želite. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »REGISTRIRAJ SE«.
Če pa se ne želite registrirati, pa vnesite podatke za dostavo in račun ter kliknite gumb »NADALJUJ NA PLAČILO«.
Vaše podatke vnesete v obrazec »Kontaktni podatki«. Če želite, da je naslov dostave enak kot pri vpisanih kontaktnih podatkih, kliknite polje Podatki za dostavo so enaki kot podatki za račun. Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Kontaktni podatki«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, vpišite nov naslov v obrazec »Podatki za dostavo«. V tem primeru bo račun poslan v elektronski obliki naročniku, ki ste ga navedli v obrazcu »Kontaktni podatki«, izdelki pa naslovniku, ki ste ga navedli v obrazcu »Podatki za dostavo«. S klikom na »NADALJUJ NA PLAČILO« pridete na zadnji korak v postopku nakupa – Pregled in potrditev naročila.
- korak – Pregled in potrditev naročila.
Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »POTRDI NAROČILO/PLAČILO« ali »PLAČAJ S PAY PAL« ali »PLAČAJ Z MONETO« ali »PLAČAJ S PLAČILNO KARTICO«še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi Podatke za dostavo ter izbrano dostavo in način plačila. Obvezno morate potrditi okence Strinjam se s splošnimi pogoji poslovanja podjetja.
Potem, ko ste vse preverili, kliknite gumb za potrditev in plačilo vašega naročila (»POTRDI NAROČILO/PLAČILO« ali »PLAČAJ S PAY PAL« ali »PLAČAJ Z MONETO« ali »PLAČAJ S PLAČILNO KARTICO« ).
Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov. Potrdilo vsebuje pdf dokument z vašim naročilom in številko naročila. Pripisani so tudi podatki, ki jih potrebujete za plačilo po predračunu.
NAČINI PLAČILA
Naročene izdelke na izstopaj.si lahko plačate:
- s plačilom po povzetju
- s plačilo po predračunu
- s plačilom s plačilno kartico
- s plačilom z Pay Pal
- s plačilom z Valú Moneto
Plačilo po povzetju
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prejemu paketa. Dostavljamo z paketno službo GLS (General Logistics System), Pošto Slovenije in dostavno službo DPD. Stroški pošiljanja za nakup do 50,00 EUR znašajo 3 EUR (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa), nad 50,00 EUR je dostava brezplačna. Dodatni strošek pri plačilu z gotovino je 1€ za gotovinsko poslovanje, ki se zaračuna ne glede na to, ali je vrednost nakupa nad 50€. Odkupnino paketa lahko GLS-kurirju ob dostavi naročniki plačajo z gotovino (zaračuna se dodatni strošek 1€ za poslovanje z gotovino) ali s kreditno/debetno kartico (BA, MAESTRO, VISA, MASTERCARD). V primeru, da boste blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS-kurir izdal račun.
Plačilo po predračunu
Če ste pri oddaji naročila označili plačilo po predračunu, bo naročilo poslano po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun številka SI56 0203 3025 9114 163 odprt pri NLB d.d.. Po potrditvi vašega spletnega naročila (kliku gumba »POTRDI NAROČILO/PLAČILO«) boste prejeli elektronsko sporočilo, ki vsebuje potrditev vašega spletnega naročila ter vse potrebne podatke za izvedbo plačila (številka tekočega računa, BIC/SWIFT kodo, naziv in naslov ponudnika). Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte, .... Vaša številka naročila velja kot sklicna številka.
PODATKI ZA PLAČILA V SLOVENIJI:
• Naziv in naslov prejemnika: MSMV d.o.o., Ulica bratov Komel 31, 1210 Ljubljana Šentvid
• Poslovni račun: IBAN SI56 0203 3025 9114 163
• Račun je odprt pri banki Nova Ljubljanska Banka d.d.
• Sklic pri plačilu je številka naročila v spletni trgovini: 00 – številka naročila.
Plačilo s plačilno kartico (Maestro, Visa, Mastercard)
Obveščamo vas, da je z novim načinom izvajanja spletnih plačil, skrb o varnosti podatkov o vaši plačilni kartici popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatek o številki kartice in CVV koda vnaša izključno na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi, kot »spletna trgovina« in kot »ponudnik« , nimamo dostopa oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjeni na spletne strani, ki jih upravlja procesni center Activa in banka, s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.
Novost predstavljajo storitve varnega spletnega plačevanja mednarodnih kartičnih sistemov Visa in MasterCard. Spodaj prikazani blagovni znamki Verified by Visa in Mastercard SecureCode omogočata, da lahko z uporabo vaše pametne kartice in prenosnega čitalnika vsak spletni nakup elektronsko podpišete z uporabo enkratnega gesla. V Sloveniji so storitvi Verified by Visa in Mastercard SecureCode podprle banke sistema Activa (več informacij najdete na spletni strani www.activa.si).
Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno poslovanje, neodvisno od vrste kartice Activa – bodisi kreditne ali debetne.
E-nakupovanje z Maestro kartico je možno pod pogojem, da je imetnik svojo kartico registriral na sistemu za avtentikacijo »MasterCard SecureCode«. Vse Maestro kartice sistema Activa (pametne plačilne kartice s čipom) so avtomatično že registrirane in torej usposobljene za nakupe v naši spletni trgovini. Več o tem na http://www.activa.si/novica.asp?ID=35. Prav tako so v program varne spletne trgovine vključene tudi vse ostale pametne kartice sistema Activa (MasterCard, Visa in Visa Electron). Več o tem na http://www.activa.si/novica.asp?ID=91.
Opomba: Vaša kartica s klikom na gumb »POTRDI NAROČILO/PLAČILO« oz. v trenutku potrditve vnosa podatkov še ni bremenjena za navedeni znesek. Po pripravi vašega naročila bomo izvršili transakcijo za višino nakupa (znesek bremenitve je lahko enak ali nižji od avtoriziranega, npr. če smo vam po predhodnem kontaktiranju poslali le del naročenih izdelkov ali izbranega izdelka ni bilo na voljo in ste izbrali drugega, z nižjo vrednostjo). Zaradi vaše zaščite, sistem Activa Payment Gateway ne dovoli bremenitev vaše kartice za višji znesek kot je bil znesek vašega naročila, prav tako se zaradi zaščite ne izpiše številka vaše plačilne kartice. Ponudnik vidi le številko transakcije, ki se pošlje za plačilo ali preklic naročila, če ga zaradi kakšnega razloga ni moč izvršiti. Sistem Activa Payment Gateway bo samodejno na vaš e-naslov poslal potrebne informacije o poteku plačila ali o preklicu naročila.
Plačilo s Pay Pal
V kolikor naročite izdelke in bi jih želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku 3-h dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročila.
Opozorilo: V kolikor stranka pri PayPal-u še nima odprtega računa, izdelkov preko storitve ne bo mogla plačati takoj, saj so ob odprtju PayPal računa potrebni postopki, ki ne omogočajo takojšnje uporabe in plačila. Po navadi traja kakšen teden ali dva od dneva, ko ste pri omenjenem servisu odprli račun, do takrat, ko lahko z njim pričnete polno operirati. Za odprtje računa pri PayPal-u potrebujete veljavno kreditno kartico.
Več o storitvi PayPal si lahko preberete na uradni spletni strani www.paypal.com.
Plačilo z Valú Moneto
Valú Moneta vam omogoča enostavno plačevanje z mobitelom.
Kako uporabljati Valú Moneto pa si preverite na njihovi strani: https://www.valu.si/
NAROČILA IN DOBAVNI ROK
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka bomo poskusili oddati še isti dan. V kolikor bo naročilo prepozno za oddajo tisti dan, ga bomo oddali naslednji delavni dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 2 dni (dan oddaje + 2 dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.
DOSTAVA NAROČENIH IZDELKOV
Izdelke, naročene v spletni trgovini izstopaj.si, dostavljajo:
- redna dostava z GLS Slovenija (GLS Slovenia ima poseben oddelek znotraj oddelka za pomoč uporabnikom, ki je namenjen naslovnikom paketov in deluje vsak delavnik med 7:00 in 18:30 uro. Naslovniki lahko pokličejo na številko +386 1 500 11 90 in na podlagi številke paketa zahtevajo podatke o njihovem paketu ali vtipkajo številko paketa na slednji povezavi: https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki)
- redna dostava s Pošto Slovenije (PS d.o.o. ima na spletnem naslovu https://sledenje.posta.si/ možnost sledenja vašega paketa. Prav tako se za pomoč lahko obrnete na njihovo kontaktno številko 080 14 00).
- Redna dostava z DPD (DPD ima na spletnem naslovu https://www.dpd.com/tracking/(lang)/si_SI možnost iskanja pošiljke. Naslovniki lahko pokličejo na številko +386 1 513 23 00 in na podlagi številke paketa zahtevajo podatke o njihovem paketu).
IZDELKI, KI JIH NI NA ZALOGI
Izdelkov, ki jih ni na zalogi, jih kupec ne more dodati v košarico. Ob izdelku se mu pojavi gumb obvestilo: Obvesti me, ko no izdelek na zalogi in prostor, kamor kupec vpiše svoj elektronski naslov. Nato klikne gumb »OBVESTI ME«. S tem se je prijavil na avtomatsko listo za obveščanje o zalogi. To pomeni, da ko bo ta izdelek zopet na zalogi, bo prejel obvestilo na svoj elektronski naslov.
V kolikor pa se zgodi, da zaloga ni popolnoma ažurirana in stranka lahko naroči izdelek, ki ga nimamo na zalogi, pa jo obvestimo o stanju preko elektronskega sporočila in poskušamo najti najbolj ugodno rešitev za stranko.
Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.
STROŠKI DOSTAVE
- Za nakup do 50,00 EUR je strošek dostave 3,00 EUR z DDV za celotno Slovenijo. Dodaten strošek pri plačilu po povzetju je Strošek gotovinskega poslovanja v višini 1,00€.
- Za nakup nad 50,00 EUR je dostava BREZPLAČNA. Dodaten strošek pri plačilu po povzetju je Strošek gotovinskega poslovanja v višini 1,00€.
- Če prevzamete blago v skladišču spletne trgovine izstopaj.si, stroška dostave ne plačate.
OSEBNI PREVZEM
V primeru osebnega prevzema, vsi stroški, povezani z dostavo in plačilom izdelkov odpadejo. Ko bo naročilo pripravljeno za prevzem, boste na E-mail prejeli obvestilo, da vas naročilo čaka v našem skladišču na naslovu Pot na Gradišče 14, 1210 Ljubljana Šentvid. Osebni prevzem je mogoč po dogovoru.
ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV
Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete našo Politiko zasebnosti, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.
Spletna stran www.izstopaj.si uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju naših spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacijo o uporabi spletnih piškotkov si preberite v Obvestilu o piškotkih.
KOMUNIKACIJA
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani IZSTOPAJ.SI, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
UPRAVLJANJE Z OSEBNIMI PODATKI
Zaščita pravic
Predmet tega obvestila so spletne strani na naslovu http://www.izstopaj.si/. Vsa vsebina na teh spletnih straneh je last podjetja Msmv d.o.o., Ulica Bratov Komel 31, 1210 Ljubljana - Šentvid, DŠ: 77980956 in je informativne narave.
Omejena odgovornost
Podjetje MSMV d.o.o. ne odgovarja za uporabo spletnih strani http://www.izstopaj.si/ in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Podjetje MSMV d.o.o. se bo trudilo za pravilnost informacij. Podjetje MSMV d.o.o. lahko vse vsebine spreminja kadarkoli, brez obveznosti do obveščanja uporabnikov, in ne odgovarja za posledice tako povzročenih sprememb.
Omejena pravica uporabe vsebin
Uporabniki lahko razpolagajo z vsebinami na spletnem naslovu http://www.izstopaj.si za svojo osebno uporabo pri čemer ne smejo biti kršene avtorske pravice. Avtorji vsebin niso odgovorni za morebitne škodljive posledice uporabe. Kakršnakoli druga uporaba ali distribucija teh spletnih vsebin ali njihovega dela ni dovoljena.
Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij
Podjetje MSMV d.o.o. bo z vsemi podatki, zbranimi na straneh http://www.izstopaj.si/, razpolagalo v skladu z veljavno zakonodajo.
Ko vnesete na katerokoli našo spletno stran vaš elektronski naslov, se v celoti strinjate, da lahko podjetje MSMV d.o.o., Ulica Bratov Komel 31, 1210 Ljubljana - Šentvid, davčna številka: SI77980956 (v nadaljevanju upravljavec osebnih podatkov) uporabi vnesene podatke (kot npr. e-mail naslov, telefonsko številko itd.) za namene neposrednega trženja, statistično obdelavo, izdelavo raziskav, pošiljanje ponudb, promocijskih gradiv, voščilnic, revij, raznih nagradnih akcij ter vabil na dogodke, komuniciranja, vsakodnevnega izvajanja marketinških raziskav, prilagajanja ponudbe, segmentiranja in izvajanja drugih vrst tržnih in poslovnih analiz ter za druge namene.
Če posameznik ne želi, da mu upravljavec osebnih podatkov pripravi prilagojeno ponudbo glede na obisk njegove spletne strani lahko bodisi onemogoči piškotke na svojem brskalniku ali pa ne posreduje svojih podatkov znotraj obrazca na spletni strani upravljavca ter tako zagotovi svojo anonimnost. Privoljenje lahko posameznik prav tako kadarkoli prekliče z obvestilom o prenehanju uporabe njegovih osebnih podatkov na naslov info@izstopaj.si ali se odjavi direktno iz prejete elektronske pošte, poslane preko tretjih orodij za pošiljanje masovne e-pošte.
OBVESTILO O PIŠKOTKIH
Ta dokument pojasnjuje pravilnik podjetja MSMV, poslovno svetovanje, d.o.o., katere registrirani sedež se nahaja na naslovu Ulica Bratov Komel 31, 1210 Ljubljana Šentvid, glede piškotkov na spletni strani IZSTOPAJ.SI do katere je mogoče dostopati:
- prek spleta na naslovu https://www.izstopaj.si/sl
- prek mobilnih telefonov Iphone, Android in drugih pametnih telefonih/tabličnih računalnikih;
v nadaljnjem besedilu skupaj imenovanih »spletno mesto«.
Ko vzpostavite povezavo s spletnim mestom, se lahko, odvisno od nastavitev brskalnika, ki ga uporabljate v trenutku prvega obiska spletnega mesta, različne besedilne datoteke, imenovane »piškotki«, ali podobne tehnologije vrste »spletnih oznak« samodejno namestijo ali začasno shranijo (največ 13 mesecev) v pomnilnik ali na trdi disk vaše naprave, kar zagotovi, da bo vaša izkušnja z obiskom našega spletnega mesta čim boljša in da vam bomo lahko predlagali prilagojene ponudbe in storitve. Ti piškotki se namestijo po tem, ko zagotovite svojo privolitev ali ko nadaljujete brskanje po spletnem mestu, zlasti, če kliknete na element ali se premaknete na drugo stran.
Ta dokument je namenjena temu, da vam zagotovi vse potrebne informacije glede piškotkov na našem spletnem mestu ter glede sredstev, ki so vam na voljo za upravljanje z njimi glede na vaše preference.
PIŠKOTKI
Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih brskalniki kot so Firefox, Chrome ali Internet Explorer, nalagajo na vaš računalnik med brskanjem po spletu.
V skladu s priporočili informacijskega pooblaščenca, smo na našo spletno stran namestili obvestilo o uporabi piškotkov, hkrati pa smo vam omogočili tudi izbiro, katere piškotke želite uporabljati in katere ne.
INFORMACIJE O PIŠKOTKIH NA SPLETNEM MESTU
A. Nujno potrebni in funkcijski piškotki
Ti piškotki so bistvenega pomena za brskanje po spletnem mestu in za uporabo vseh njegovih funkcionalnosti (prilagoditev operacijskemu sistemu, zaslonu itd. tistega, ki brska). Ti piškotki nam omogočajo predvsem:
- da lahko prilagodimo predstavitev svojega spletnega mesta nastavitvam zaslona vaše naprave (ločljivost zaslona, uporabljen operacijski sistem itd.) med vašim obiskom našega spletnega mesta, glede na zaslon ali strojno ter programsko opremo za branje, ki jo uporablja vaša naprava;
- da uvedemo varnostne ukrepe. Na primer, ko vas pozovemo, da se po določenem času še enkrat povežete z določeno vsebino ali s storitvijo;
- da zabeležimo določene izbire (jezik, identifikator uporabnika, država ipd.), kar omogoča lažje brskanje in nam omogoča tudi, da shranimo informacije, povezane z obrazci, ki jih izpolnite na našem spletnem mestu (registracija ali dostop do vašega računa), ali z izdelki, storitvami ali informacijami, ki ste jih izbrali na našem spletnem mestu (naročena storitev, vsebina košarice naročil itd.).
Določeni piškotki za shranjevanje nam predvsem omogočajo dostop do rezerviranih in osebnih mest na našem spletnem mestu, kot je vaš račun, zahvaljujoč se identifikatorjem ali podatkom, ki ste nam jih zagotovili. Če nastavite svoj brskalnik tako, da zavrne te piškotke, določene storitve spletnega mesta ne bodo optimalne ali morda sploh ne bodo na voljo
B. Piškotki za promet in učinkovitost delovanja
Namen teh piškotkov je, da nam pomagajo izboljšati udobje in kakovost uporabe spletnega mesta tako, da nam poskušajo razumeti interakcijo uporabnikov z našimi spletnimi stranmi (najbolj obiskane strani, uporabljene aplikacije ...).
Ti piškotki nam predvsem omogočajo pripravo statistike in oceno prometa ter obsega uporabe različnih elementov, ki sestavljajo naše spletno mesto (obiskane glave in vsebina, načrt poti itd.). To nam omogoča, da izboljšamo interesno vrednost in ergonomijo naših storitev.
C. Piškotki za ciljno trženje
Ti piškotki nam omogočajo, da predlagamo vsebino za ciljno trženje na podlagi vaših interesov, izdelkov in storitev, ki ste si jih ogledali na našem spletnem mestu, vašega brskanja in zgodovine razmerja med vami in nami.
D. Piškotki iz družabnih omrežij
Piškotke lahko shranijo tretje osebe, ko obiščete naše spletno mesto, še posebej, če uporabljate funkcije za družabna omrežja na našem spletnem mestu. Ti piškotki vam omogočajo, da druge obvestite o vsebini našega spletnega mesta in o svojem mnenju o njem. Gre za primere gumbov, kot so »Deli« ali »Všeč mi je« za Facebook, Twitter, Linkedin, Viadeo itd. Ko se odločite uporabiti te gumbe, in na splošno, ko obiščete naše spletno mesto, medtem ko ste še vedno povezani z družabnim omrežjem, lahko ti piškotki družabnega omrežja tem družabnim omrežjem pošiljajo podatke o vašem brskanju po našem spletnem mestu, nato pa družabna omrežja te podatke lahko uporabijo za komercialne in/ali oglaševalske namene. Priporočamo, da skrbno preberete splošne pogoje in pravilnike družabnih omrežij glede varstva zasebnosti in piškotkov, da boste v celoti obveščeni glede teh piškotkov.
Tako podjetje MSMV d.o.o. ni na noben način odgovorno za upravljanje vaših osebnih podatkov s strani teh družabnih omrežij. Tako podjetje MSMV d.o.o za to ne nosi nobene odgovornosti. Piškotki, navedeni zgoraj (razdelki 1A do 1D), se hranijo največ 13 mesecev.
Katere piškotke uporablja spletno mesto IZSTOPAJ.SI?
Uporabljamo naslednje piškotke:
1. Obvezni za delovanje strani
cc_necessary
cc_analytics
To so obvezni piškotki, v njih si zabeležimo ali se strinjate z uporabo posamezne vrste piškotkov ali ne. Ti piškotki imajo trajanje malenkost manj kot 365 dni.
2. Statistika obiska
__utma
__utmb
__utmc
__utmz
To so piškotki, ki jih uporablja orodje Google Analytics. Omogočajo nam, da lahko opazujemo, kako se uporabniki premikajo znotraj naših spletnih strani. Ti piškotki imajo trajanje do 2 leti.
Ali me lahko Google identificira na podlagi teh piškotkov?
Kratek odgovor je NE. Google ne more nikogar osebno identificirati na podlagi tega zapisa. Za vsako spletno stran, ki uporablja Google Analytics ima posamezni uporabnik spleta različne identifikatorje, ki se generirajo naključno.
3. 3rd party cookies
V primeru da s klikom vključite katerega od socialnih vtičnikov, je mogoče, da vam le to vstavi svoj piškotek. Nad temi piškotki spletno mesto www.izstopaj.si nima vpliva, zaradi tega družabnim omrežjem nalaganje piškotkov preprečimo, dokler obiskovalci tega izrecno ne zahtevajo s klikom. S klikom na ikono družabnega omrežja se zaženejo vtičniki, ki vam lahko nastavijo svoje piškotke in nad njimi nimamo nadzora. Nalaganju piškotkov se lahko preprosto izognete tako, da vtičnikov ne aktivirate. Vtičniki, ki jih uporabljamo so vtičniki družabnih omrežij Facebook in Google+
UPRAVLJANJE PIŠKOTKOV
Kadarkoli lahko tudi pooblastite, omejite ali blokirate piškotke v nastavitvah svojega spletnega brskalnika (Internet Explorer TM, Firefox TM, Safari TM, Google Chrome TM, Opera TM idr.), kot je navedeno spodaj. Vedite, da lahko katerekoli nastavitve, ki jih boste morda spremenili, spremenijo vaše spletno brskanje in vaše pogoje dostopa do določenih storitev, ki zahtevajo uporabo piškotkov.
Ker so nastavitve vsakega brskalnika drugačne, predlagamo, da uporabite meni za pomoč v svojem brskalniku:
Za Chrome TM:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=sl&hlrm=en
Za Safari TM:
https://support.apple.com/en-euro/HT201265
Za Firefox TM:
https://support.mozilla.org/sl/kb/kako-omogocite-onemogocite-piskotke
Za Internet Explorer™:
https://support.microsoft.com/sl-si/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Za Opera TM:
https://help.opera.com/en/latest/security-and-privacy/#clearBrowsingData
Piškotki »Flash«© za »Adobe Flash Player« TM
»Adobe Flash Player« TM je računalniška aplikacija, ki se uporablja za razvoj dinamičnih vsebin z računalniškim jezikom »Flash«. Flash (in aplikacije podobne vrste) beležijo parametre, preference in uporabo teh vsebin s tehnologijo, ki je podobna piškotkom. Vendar pa »Adobe Flash Player« TM te podatke in vaše izbire upravlja prek drugačnega vmesnika od tistega, ki ga uporablja vaš spletni brskalnik. Če je verjetno, da bo vaša naprava prikazovala vsebino, razvito z jezikom Flash, predlagamo, da odprete svoja orodja za upravljanje piškotkov Flash neposredno na spletnem mestu https://www.adobe.com/si/. Če blokirate uporabo piškotkov na svoji napravi ali če izbrišete katerekoli piškotke, ki so se že namestili, ne boste več mogli uporabljati določenih funkcij, ki so lahko kljub temu potrebne za brskanje na določenih območjih našega spletnega mesta. To se zgodi, kadar poskušate dostopati do vsebine ali storitev, ki zahtevajo vašo identifikacijo. To se lahko zgodi tudi, kadar mi ali naši ponudniki storitev zaradi tehnične združljivosti ne moremo določiti vrste brskalnika, ki ga uporablja vaša naprava, njegovega jezika in parametrov prikaza ali države, v kateri je vaša naprava vzpostavila povezavo s spletom.
Podjetje MSMV d.o.o. zavrača vso odgovornost za posledice, povezane s slabšim delovanje naših storitev, kadar je nemogoče zabeležiti ali preveriti piškotke, potrebne za njihovo delovanje in ki ste jih morda blokirali ali izbrisali.
UPORABA PODATKOV, ZBRANIH PREK PIŠKOTKOV
Podjetje MSMV d.o.o. ne bo prenašala ali prodajala podatkov, zbranih prek piškotkov, nobeni nepovezani tretji osebi ali tretji osebi, ki ni njen partner, razen če vas o tem ne obvestimo vnaprej v svojih sporočilih, sporazumih ali prek informacij, ki so na voljo na spletnem mestu, ali če ste za to formalno dali svojo privolitev ali če to zahteva zakonodaja.
SPREMINJANJE DOKUMENTA O PIŠKOTKIH
Pridržujemo si pravico, da ta dokument o piškotkih občasno posodobimo in ga uskladimo s spremembami naših aktivnosti, povezanih s piškotki. O teh spremembah vas bomo obvestili z najavo na naši spletno strani, vključno z njihovim datumom začetka veljavnosti. Če boste še naprej uporabljali spletno mesto, ko te spremembe začnejo veljati, bo vaša nadaljnja uporaba spletnega mesta pomenila, da ste te spremembe sprejeli. Vendar pa, če so spremembe takšne, da zahtevajo ponovno pridobitev vaše privolitve, vas bomo o teh spremembah obvestili in prosili za vašo privolitev za ta namen.
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: maja.volavsek@msmv.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo TUKAJ.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: MSMV d.o.o., za WWW.IZSTOPAJ.SI, Pot na Gradišče 14, 1210 Ljubljana Šentvid ali ga osebno prinese na navedeni naslov prodajalca.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne potrošniku vrednost izdelka brez stroška dostave do potrošnika. Vračilo se izvede na potrošnikov transakcijski račun, ki ga je navedel v elektronskem sporočilu ali na obrazcu Obrazec za vračilo v 14 dneh.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le končni znesek izdelka.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.
ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE ZA ARTIKLE IZ KOMPLETA
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
V kolikor je bil nakup vreden 250€ ali več, vam stroške vračila/menjave blaga krije prodajalec, MSMV d.o.o. Vsa vračila/menjave, katerih znesek nakupa je bil manjši kot 250€, krije kupec sam.
POSTOPEK VRAČILA/MENJAVE BLAGA
- VRAČILO IZDELKA:
Izdelek, ki ga želite vrniti, ne-nošenega, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami zapakirajte v paket in ga ustrezno zalepite. Računa ne rabite prilagati. Pošljite nam izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe na elektronski naslov maja.volavsek@msmv.si. Najkasneje v roku 14-h dni vam bomo nakazali kupnino izdelka (brez stroška dostave) nazaj na vaš TRR.
Paket naslovite na MSMV d.o.o., za WWW.IZSTOPAJ.SI, Pot na Gradišče 14, 1210 Ljubljana Šentvid. Paket lahko vrnete tudi osebno s predhodno najavo o prihodu na elektronski naslov maja.volavsek@msmv.si ali telefonsko številko 041/376-358.
- MENJAVA IZDELKA:
Izdelek, ki ga želite zamenjati, ne-nošenega, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami zapakirajte v paket in ga ustrezno zalepite. Računa ne rabite prilagati. Pošljite nam obvestilo o menjavi na elektronski naslov maja.volavsek@msmv.si, v katerem nam hkrati sporočite za kateri izdelek želite blago menjati.
Rok za zamenjavo izdelka je 8 dni.
Paket naslovite na MSMV d.o.o., za WWW.IZSTOPAJ.SI, Pot na Gradišče 14, 1210 Ljubljana Šentvid. Mi vam takoj, ko prejmemo paket ali potrdilo o oddaji paketa (preko sms sporočila na 041/376-358 ali na elektronski naslov maja.volavsek@msmv.si), oddamo na novo izbrani izdelek oziroma izdelke, če jih je več.
Strošek menjave (3€) krije kupec sam.
V kolikor želite, lahko menjavo naročimo mi preko GLS kurirske službe. Strošek menjave je 6€. To pomeni, da vam pošljemo na novo izbrani izdelek na vaš izbrani naslov. Ko vam kurir paket dostavi, vam hkrati pobere paket za vračilo, na katerega nalepi ustrezno nalepko, ki je bila priložena menjalnemu paketu. Stranka mora paket, ki ga menja, ustrezno zalepiti v embalažo ali kartonsko škatlo, da se med prevozom ne poškoduje ter da lahko kurir nanj nalepi nalepko.
REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če je izdelek poškodovan, ima napako ali kakršno koli nepravilnost, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju MSMV d.o.o. najkasneje v 8 dneh po prevzemu blaga.
STVARNA NAPAKA (po 37. Členu ZVPot)
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
GARANCIJA
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
MNENJA O IZDELKIH
Ponudnik ne nadzoruje in ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo registrirani uporabniki. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij o mnenjih.
PRITOŽBE IN SPORI
Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Spletne trgovine istopaj.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041/376-358 ali po elektronski pošti na maja.volavsek@izstopaj.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova maja.volavsek@izstopaj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi MSMV, poslovno svetovanje, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina IZSTOPAJ.SI, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!